Skadad!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
En vän frågade mig härom dagen om man är slut i huvudet om man letar efter mobilkameran på hemtelefonen.
Mitt svar blev att man självklart inte är slut i huvudet, bara lite mobilskadad.

Sen satt jag och tänkte på alla såna där idiot grejer som jag gör titt som tätt.

Jag brukar skicka ett sms, sen kommer jag på mig själv med att sitta med luren i örat för att vänta på att någon ska svara "reagerar inte alls på att det inte går några singnaler"

Har vid flera tillfällen undrat över varför tv-dosan inte fungerar men knapparna piper när man trycker på dom. Känner mig då lite dum när jag inser att det är hemtelefonen jag försöker byta kanal med.

Skickar fel sms till fel människor "eftersom jag inte tittar på det jag gör" och detta blir ibland vääääligt pinsamt.... Eller ganska ofta.

Kan gå ich små digga till musiken jag hör utan att reflektera över att det faktiskt ringer. Bara det att man inte i sin hjärna ifrågasätter vart musiken kommer ifrån är ju pinsamt. Detta händer ALLTID när jag bytt ringsignal.

Idag försökte jag knöla in ett 1 1/2 liters mjölkpaket i micron, den skulle in i kylen.

Och mycket mycket mer sånt händer.

Så är man slut i huvudet för att man letar efter kameran på hemtelefonen?!........ Nej jag tycker inte det.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Det går inte heller att svara i teve-dosan. Det är ganska dumt att ställa in disk i kylen också. Eller på jobbet försöker jag lite då coh då räkna på telefonen. Kan meddela att det inte har funkat någon gång.

Bara några av mina "smartigheter" som händer lite då coh då.

Kram

Bibbi

Kommentera inlägget här :