Finns du unga manlige läsare?

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

Jag tror knappast att det är några killar mellan 17-25 år som läser min blogg. Och om det mot förmodan skulle finnas någon sådan läsare så önskar jag att få svar på en fråga.

Är det på något vis modernt och inne att ragga på äldre tjejer som hellst ska ha kläckt några ungar?
Är det någon form av trend?

Till saken hör att på sidan där det mesta sånt här ragg förekommer pryder min profilsida ett stort bröllopsfoto och massor med bilder på ungarna. Gör det jakten ännu mer intressant eller?

Om det är så vad är det då som får en ung kille som jag kallar för pojke att tro att de ska få något gensvar på taffliga raggningsförslag?

Vad är det för fel på dom?

Man blir "i alla fall inte jag" tänd på att bli kallad M.I.L.F av en snorunge.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av monica:

och jag som är utgammal, vad 17 betyder milf?????

2:a kommentar, skriven , av Hontass:

Ja du Monica! Det tar i mot lite att förklara det här ;-)



En M.I.L.F är en "hot mama". När ungdommarna säger MILF så menar dom "Mother I like to f**k"



Googla på MILF ;-)

Kommentera inlägget här :