Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hannah:

Hej! jag har följt din blogg ett tag och tycker du är störtskön! Jag tror jag har en likadan kanin liggandes ( Go´boken va? ) Vill du ha den som reserv?



Kram från sthlm!

2:a kommentar, skriven , av Hontass svarar Hannah:

Hej hej! Vad roligt att du uppskattar bloggen.



Visst är det Go´bokens kanin. Tänk om den försvinner eller bara ska tvättas då blir det ju katastrof. Så jag tar jätte gärna i mit en extra. Vill du ha någonting för den?



Kram sandra

3:e kommentar, skriven , av Hannah:

Absolut inte! Maila din adress så skickar jag den!

4:e kommentar, skriven , av Hontass:

Har mailat dig :-)

5:e kommentar, skriven , av Monique:

Söta du .. En sådan kanin finns även här i grannskapet om det skulle krisa. Denna är dock döpt till Bobbo men om och ifall så finns den ;)

Kommentera inlägget här :