Städerska.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Det ser ut som en tornado gått fram genom hemmet. Jag vet faktiskt inte vad jag och J har gjort för att lyckas stöka till det så här. Barnen har inte varit hemma så man kan ju inte skylla på dom heller.

Så vi måste städa. Det tar i mot för fötterna är inte med på att vilja sammarbeta i dag, inte resten av kroppen heller för den delen.
Men jag tror jag har en lösning på det här problemet.
Det finns ju faktiskt människor som frivilligt städar och hunsas för sin egen mentala njutning skull.
Ju grymmare man är som arbetsgivare desto bättre. Detta vore något för mig.

Har ju inte så mycket pengar att jag kan lägga ut några på lön till en städerska. Men där i mot kan jag erbjuda lite skäll, trampa lite på och allmänt köra skiten ur den anställde. För sånt är jag himla bra på säger J. 

Borde lägga upp en anonns om detta.

Det här va nog min mest geniala ide någonsin. 

Kommentera inlägget här :