Midsommar.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Hoppas att alla har haft en riktigt mysig midsommar.

Vi har haft det helt kanon. Monique och Jörgen kom på Fredagen med barnen och det har varit fullt hus tills idag på eftermiddagen.
Det har varit riktigt skönt.

Jag som annars har så svårt för det där med att vara social en lite längre period njöt i fulla drag.
Både mamman, pappan och barnen är mycket nöjda.

Leo fällde en av sina kommentarer idag som fick mig att skratta så jag trodde jag skulle kissa på mig.
Han kom springande in i vardagsrummet och kastade sig upp i soffan:

- Mamma kolla mitt öga.
- Vad är det med ögat?
- Inez petade mig i ögat!!
- Jaha?!
- Kan du kolla om hon drog bort mitt ögonskägg?!?!
- Va.
- Kolla om hon dragit loss mitt ögonskägg!!!!
- Fransarna menar du?!
- NÄ SKÄGGET!!!!!!
- Öh... Skägget sitter kvar.
- Åh va bra, tack!


ÖGONSKÄGG?!?!?!?!


Nu ska här nattas barn och krypas i säng. Måndag i morgon har jag hört ryktas om.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Ögonskägg??? Den var ny och riktigt bra.

Kramis

Bibbi

2:a kommentar, skriven , av MOSTER Toppa:

Hahahaha!!!! Jag dööör!!!

3:e kommentar, skriven , av Nattis 2.0:

Det blir lite jobbigt när man bor ihop med folk en längre tid, man är helt enkelt inte van och man är ju inte riktigt sig själv!

Kommentera inlägget här :