Nördig sexfakta.... Enligt Hontass

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Hittade detta på expressen.se http://www.expressen.se/sex/1.2026098/10-nordiga-sexfakta
Jag blev lite full i skratt måste jag säga.



1.
Vibratorn uppfanns initialt för att behandla hysteriska kvinnor under 1800-talet. Den orgasmframkallande tingesten hjälpte doktorerna att skingra ångestrelaterade symptom som de "hysteriska" kvinnorna led av.

Hontass: Behandla hysteriska kvinnor!! Det där är nog i dag ett försiktigt spel i vågskålen. I dag sker självmedicinering i hemmet med vibratorer mot hysteri. Men får vi inte vår vibration skapar det en ännu större hysteri! Moment 22?

2.
Säden innehåller zink och kalcium, ämnen som förebygger kariesangrepp.

Hontass: Och det skriver dom ut i en av Sveriges största kvällstidningar. Fattar dom inte vad det kommer leda till. Listerine och Flux kommer sänka sin försäljning något enormt. I kvällsrutinerna kommer nu mera ingå.
- Älskling kom ska du få gurgla!  - Inte spotta eller svälja, bara 15 sekunder till. - Så ja duktig, nu får du fina tänder kvinna.
Men Herre Gud!!!! 

3.
Dildon The rabbit sägs enligt sajten Womens health ha begåvats med ett leende ansikte sedan konservativa japaner upprörts över att sexleksaken alltför mycket liknande en fallos.

Hontass: Jag har då aldrig sett ett leende på en sådan. Där i mot sitter det ett leende på en annan.

4.
Medellängden på en eregerad penis är 12,7 cm, medellängden på en Petter-Niklas i viloläge är 7,62 cm.

Hontass: Om detta är medellängden varför de med dubbla mått har mindervärdeskomplex.... Jo dom finns med de måtten och komplex. 

5.
Tragiskt men sant. Homosexualitet beskrevs som en mentalsjukdom av American Psychiatric Society ända till 1973.

Hontass: Tragiskt ja.

6.
Försvara trupperna... under andra världskriget återvände många amerikanska soldater med könssjukdomar som kostade staten massor att kurera. Därför ta skydd!

Hontass: Ja men vad skulle dom på dom att göra då. Varför inte betala sin egen medusin.. Men jag tycker det låter som när någon varit på festival under klamydiastormarna eller en resa runt Siljan för ca 3 år sedan, tror det lugnat sig lite där uppe nu. Men jag tror nog säkert var 3:e dalmas fick ett brev på posten ett tag. "Bäst jag skriver var 3:e annars får jag däng av halva min vänlista på facebook"

7.
Aktivt sex i 30 minuter bränner 200 kalorier.

Hontass: Har jag inte märkt. Eller va det de där med att kaloriintaget måste vara mindre än de man gör av med kanske. Attans vad jag måste äta. Ska nog göra en sån där lista på intag som Anna Skipper i "du är vad du äter" gör.

8.
Extrema burleskkostymer kan ibland avslutas med en variant av "könsperuk". Den var från början, det vill säga på 1600-talet, till för att dölja syfilis och andra könssjukdomar bland prostituerade.

Hontass: De va faktiskt lite äckligt. Men varför skaffa peruk? Den riskerar ju att ramla av vid lite vildare aktiviteter. Låt det växa, blek det lite och fräsiga färger hittar du här: http://www.shock.se/system/search/search.asp?bid=7&container=38&gender=3&manuid=0. Blir nog säker snyggt. Glöm inte att maila mig bild sedan.

9.
I Hong Kong får en bedragen kvinna döda sin otrogne man, om hon gör det med sina bara händer.

Hontass: Låter som en himla bra grej. Drabbas jag av otrohet i framtiden ska jag le och säga att vi tar en kärleksemester i Hongkong så vi kan lappa ihop fårt förhållande och bli nykära igen.

10.
Sexleksaker får inte säljas i de amerikanska delstaterna Alabama och Mississippi.

Hontass: Appropå inlägg nr: 1...... Finns det många hysteriska kvinnor där?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av nathalie:

hahahaha awsome ,,,,,,

Kommentera inlägget här :