Kalas, snö och underbar dag.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Ska väl försöka ge mig på ett blogginlägg med mina stela fingrar.

Har haft en helt underbar dag i goda vänners dag.

Mysan fyller år idag. I stället för att tränga ihop och hos Monique så kom dom hit och vi hade firandet här. Först delikat tacopaj, sen snölek och sist tårta. Vikky, PA, Vanja och Nadja gjorde oss sällskap med.

Alla barn var med till backen. Med ålder från 15 år till 3 år och alla hade lika roligt. Det är det som är så roligt i våran familj, alla går ihop med alla. Och att vi hade 12 barn och 6 vuxna i huset större delen av dagen märktes inte.

Ett stort tack till alla inblandade.



Filip försöker sig på..... Ja jag vet inte.




Vikky satte ner fötterna mitt i farten och det resulterade i en snödusch.





Ord känns överflödiga... Vet inte vem som hade roligast, vi vuxna eller barnen.



Min svanskota ömmar.




Tvingade med Vikky på en åktur.








Snöpulad av Fille




Igen snöpulad av Fille. Attans så stöddig han blivit.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Monique:

Verkligen bara gillar :D

En riktig superdag, tack för att ni finns ni underbara härliga kramar om å myser in mig i halsvecket

Kommentera inlägget här :