Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mezza:

Hej!

Haha, ja det va en lite kul sida ju :P

Vet att jag varit kass på att kommentera... men jag kikar in här varje dag!

Vill du få chansen att bli Veckans Blogg inne hos mig?

Kolla in: http://mezzasblogg.blogspot.com/2010/05/veckans-blogg-la-mezza.html



Varmaste kramar!

2:a kommentar, skriven , av Kerstin:

Ja där passade jag igår!! Man är ju inget datraproffs, så när man plötsligt blir utan internet, när alla i huset har det....då var datorn på väg ut genom fönstret! Man är konstig, HAR man uppkoppling, kan man vara utan dator en hel dag, men jäklar om det strular!!

Ha en bra dag!

Kram



3:e kommentar, skriven , av mor hontass:

det där måste jag kolla i morgon, om jag är lite piggare. Kom nyss från jobbet- mycket nu med dumma kalvkor

Kommentera inlägget här :