Åskmoln..

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Just nu finns det inget mer passande namn för Hontass än "Hon Den Där".

Går runt med ett åskmåln över huvudet och är en fara för allmänheten.
Kom på den brilianta iden att dra ner på nikotinet.
Jag säger inte att jag slutar men gör ett uppehåll ett tag.
Men det resulterar i att jag blir en mordlysten mördarmaskin som bara letar efter små stackars offer att få ut min ilska på. Han som jag är gift med lever ganska farligt just nu med att bara existera i min närhet.
Jag lider med stackaren i mellan åt men glömmer bort det när nikotinmonstret slår mig i skallen.
jag tänker inte åka någonstanns i morgon utan bara ägna mig åt pappersarbete och inte svara i telefonen om det inte är absolut nödvändigt med risk för att skälla ut någon i onödan.
Har några viktiga samtal jag måste ta men resten får vänta tills jag känner att jag klarar av att vara trevlig ;-)

Annars har vi väldigt mycket att stå i just nu. Det kopplas, byggs, J byter jobb, jag försöker jobba så mycket som möjligt, det ska grävas ner slang i marken innan backen fryser osv.

Ägnade ett dygn på sjukhus med Z i veckan då han va riktigt dålig.
Dom vet inte om det va en ordentlig migrän i kombination med med virus eller om det var ett virus sån påverkat hjärnhinnorna. Huvudsaken är att han är bättre den lilla gossen.
Efter några påsar med dropp piggnade han till hyfsat i alla fall.
Men fy vad dålig han va.

Jag bloggar fortfarande uruselt men har inte riktigt tiden.
När vi knappt har tid med varandra här hemma så prioriteras inte bloggen direkt.

Nu ska jag krypa ner brevid min make och lägga mig med Marilyn Manson en stund, han kanske är bra ;-)

Puss

Kommentera inlägget här :