Snurr....

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Nu är det bara 2 superstressiga dagar kvar sedan ska jag andas.
Det har verkligen gått för runt denna veckan och jag hinner inte med i farten.

Att skola in Inez på dagis och samtidigt ha Leo på dagis i Hallsberg har inte varit någon höjdare.
Hon är ju vrål trött när vi är klara med inskolningen och då är det  2 timmar kvar innan Leo ska hämtas. Somnar hon då så är det kört. Så idag fick jag hämta Leo tidigare för att kunna åka hem och lägga henne. Somnar hon i bilen så vaknar hon när man stannar och sen är det illvrål resten av dagen. Så ska hon sova ordentlig middag så är det hennes säng som gäller. Hon satt och nickde i bilen och jag fick vråla som en tok till bilstereon för att hålla henne vaken och sysselsatt. Men det gick i alla fall. Det blev sent igår och tidigt i morse så jag somnade sittandes i soffan när Inez sov och Leo tittade på film. Sedan vaknade jag i panik och undrade vad klockan va eftersom jag skulle möta upp Mia för att följa med på hennes visning.

I morgon är en dag som jag inte ser fram i mot eftersom jag känner att jag inte hinner med min egen hjärna.
Inskolning, läkare, träningar massor med annat. Sedan är det en tripp till Mjölby på förmiddagen och visning kvällen på Torsdag....
Men sedan är det fredag och så ska jag minsan andas och det tänker jag göra på Lördag med.

Jag har förbjudit mig själv att boka in något på Fredag.
Så ser ni att jag skriver någonstanns att jag bokar in några måsten på Fredag så ge mig en ordentlig utskällning.
Jag lovar att jag ska försöka att inte bli arg om ni skäller ut mig!

Nu blir det sängen här.

Puss på ré



Kommentera inlägget här :