Det går bra nu.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Sitter här med ögonen i kryss och borde lagt mig för länge sedan.

Men den där tysta lilla stunden på kvällen när alla sover och det bara är jag värdesätter jag för mycket för att sova bort den.
Det är fullt ös just nu.
Jag jagar bokningar som en tok för att kunna få en så bra start som möjligt i nya arbetet.
Har bokade visningar fram över vilket känns kanon.
Om jag var tveksam förut så är det som bortblåst. Det känns riktigt bra på alla plan.
Saker och ting händer som gör att jag får känna mig  produktiv, att man tillför något.
Jag har mer tålamod och betydligt mer ork och jag får känna att jag får prestera någonting.
I morgon ska jag försöka ta det lite lugnt i alla fall för att ladda och plugga för det visningsmaraton som kommer sedan.

Hösten är här och jag har jädrigt ont, men det känns som det inte gör någonting.
Smärtan finns där oavsett om jag gräver ner mig i den eller ej.
Det känns som jag hittat en hyfsat lagom nivå på att hålla den i styr lite granna.

Det flyter på bra nu och det är förbannat skönt vill jag lova. 

Kommentera inlägget här :