Spetsad av en kam.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Hur lyckas man sätta en hundkam i armen?

Ja det undrar jag. Just det har jag lyckats med idag.
Skulle ta en liten mini-tova och tog i liiiite mer än jag behövde, satte kammen på insidan av underarmer rätt i min tatuering och bet nästan sönder tänderna för att inte vråla rätt ut.

Jag satte den i ena bröstet en gång. Då va jag glad för att jag inte hade inplantat för då hade de säkert blivit punkterade ha ha.

Djut in i armen gick den rackan oxå och det blev en lång flik som jag fick försöka fälla tillbaka för att sedan tejpa igen såret. Tittar man på det nu så ser det ut som en liten miniskråma på utsidan så det sabbar nog inte allt för mycket i gaddningen får jag hoppas, fick ihop det rätt bra. Sedan va det bara att fortsätta kamma.....

Morhontass och Terry Toppa kom förbi idag och mellanlandade på sin resa ner mot Gråbo.
Tråkigt att dom bara kunde stanna så kort för jag saknar dom så det gör ont i hjärtat.
Men bättre att se dom lite granna än inte alls i alla fall.

Nu ska jag hugga in på tvätten och sedan ska jag ge mig ut och köra lite bil in till den stora staden Örebro.

Kommentera inlägget här :