Kan ju sitta och fundera...

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jag har ingen bra dag idag och det går mig på nerverna.

Skulle verkligen behöva ta mig utanför huset och hitta på något men det går ju inte då jag knappt kan ta mig från vardagsrummet till köket.
Det "klickar" i lederna och det gör SÅ ont. Har fått blaffiga blåmärken på ovansidan av fötterna som ömmar så att ta på sig skorna är inte någon höjdare.

Bävar för morgondagen då jag har en massa måsten som jag inte kan avara.

Får sätta mig och fundera på allternativ på hur jag ska lösa min vardag på enklaste sätt.
Fundera är jag i alla fall bra på....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna D:

Hmmmm, morr, inga måsten tack!

Du ska ta hand om dej själv först ju, kära älskade vän.

Tänker på dej.



Kramar!!! (Hoppas vi ses på lördag)

Kommentera inlägget här :