Nu blev det så där jobbigt pinsamt igen.....

publicerat i En Terry! Pinsamheter;
Jag vet att många tycker att vi bör döpa om "att göra en Terry" till "att göra en Sandra" men det är en liten klen tröst när man har gjort bort sig att kunna kalla det för någon annan än sig själv.

I alla fall så har jag gjort det igen.........

Jag satt inne i vardagsrummet när jag hörde Kita och någon annan hund vråla på varandra här utanför vardagsrumsfönstret.
På mig har jag en klänning. Egentligen ingen utan-bh-klänning eftersom uringningen är brutal och tuttarna fallit offer för tyngdlagen. Men när jag har så ont att jag inte kklarar bhbanden så får det gå ändå. Klänningen är jädrigt skön och ger inga tryck någonstans.

Ja ja nog om tyngdlagen...

Jag öppnar fönstret och ryter till åt Kita som blir knäpptyst. Pratar lite smått med dom som går förbi som tittar på mig som om jag vore en utomgjording med rosa öron. När de gått och jag ska dra igen fönstret så tittar jag snett neråt och skymtar en bröstvårta i ögonvrån.
Jag hoppade till av skräck när jag märkte att båda tuttarna trillat ut antagligen när jag försökte kasta mig upp ur soffan för att ta mig till fönstret.

Känner mig allmänt blåst och tackar högre makter för att jag inte är helt skräckslagen för att visa mig naken..... Men jag kunde ju ha besparat damerna synen och jo... Jag lider en del just nu kan jag erkänna.

Kommentera inlägget här :