Oj då....

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

J kommer att bli jätte arg på mig nu.

Jag har skrivit barnens scheman men whiteboardpenna på kylen. När Inez hade skrivit fel på sitt schema och skulle sudda märkte jag att det inte gick bort. Skit oxå, vad måste jag fjäska med nu mån tro.... Oj då så det blev.

Alla barnen är överlyckliga på sina nya skolor.
Ja Leo va lite arg eftersom han varken fick pennor eller lexor.
Men han har ju lexan att göra inför guldhjälmsprovet att göra så han får tävla på sin cross.

Zack var så nöjd och Bea var jätte nöjd och båda var så glada.

Inez sitter nu och väntar på bolibompadraken. Hon vill bara höra musiken och sen är det bra.
Men hon begriper inte att man får vänta tills ett visst klockslag så hon är vansinnig.
Om ni inte vet vad vansinnig betyder så han jag det på film.... Herre gud vad hon brås på mor sin.. Skrämmande.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annica:

Bolibompa finns på SVT play. Så du kan spela den hur många gånger som helst. Bara ett litet tips.

Kommentera inlägget här :