Goda Råd Till Er Som Är Blivande Pappor.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Någon gång under graviditeten kommer din kvinna att drabbas utav crawlings.

Ett oerhört stort sug efter något som går över allt rimligt förstånd och som ni aldrig någonsin kommer kunna begripa er på så försök inte ens.

Det kan tex handla om en blodig bit oxfilé, bara som exempel alltså.
Det finns då några grejer som man bör göra och som man absolut inte bör göra.

För det första bör du bekräfta kvinnan oavsett hur orimligt det verkar.
Vill hon ha murbruk så servera henne det helt enkelt.

Antingen kastar du dig iväg på cykel om så krävs för att inhandla den förbannade oxfilén.
Är det fattigt i kassan så leta pant.
Om du inte på något vis kan lösa det så försöker du med alla medel att bräcka den jädra oxfilén med något annat som du vet är oemotståndligt för kvinnan.
Hittar du inget sånt heller så är det bara så mycket ödmjukhet och empati som möjligt som krävs.
Även om hon är en grinig hormonf*tta så är det bara fjäsk som gäller.
Alla medel av fjäsk är tillåtet tills det hemska suget gått över.

Något du absolut inte bör göra och säga är:

- Så typiskt att jag inte köpte med den där fina biten jag såg på coop som kostade så lite som 50 spänn när jag ändå va där nyss då....... Nu har jag ju tagit en öl och kan inte köra.

Det mina manliga vänner är något man ALDRIG bör säga.

Lycka till med hanteringen av er kvinnas crawlings, lycka till.

Kommentera inlägget här :