Sur.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jag har sett fram i mot 2 saker idag.

Först snor någon min kantarell-creame fraiche som jag skulle doppa mina lättsaltade lanstchips i för att ta tillbaka lite vikt efter 3 omgångar med kräksjuka.

Sedan inser jag efter en hel helgs väntan att Criminal Minds blivit bortbytt mot någon sablans Oscars gala.

Måttligt road är jag just nu.

Men Inez förgyllde min tillvaro med att lägga till ett nytt ord i sitt ordföråd.. BÄRS!

Så nu kan hon det nödvändigaste, Mamma, Pappa, napp och bärs.
Leos första ord var, Pappa, Mamma, Bärs. Men Leo började inte använda napp för ens han började på dagis och såg alla andra barn ha napp.

Nu ska jag försöka ersätta Criminal Minds med något annat som är helt omöjligt!

GHHAAA!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Cicci:

Bärs kan ju vara ett bra ord att kunna... om sissodär 18 år :D

Kommentera inlägget här :