Iphone.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jag hämtade Leo på dagis i dag.
Han blev väldigt arg på mig i bilen hem.

- Mamma!
- Ja.
- Pappa säger att jag behöver en Alfons 360.
- En vad?
- En Alfons 360!
- Vad är det för något.
- En sån som min brumbrum-brud har.
- En Iphone?
- Ja.

*hanblandade nog ihop telefoner och tv-spel där ett tag*

- Men Leo det förstår du ju att du inte kan få en Iphone.
- PAPPA SÄGER ATT JAG BEHÖVER EN SÅN!
- Vem ska köpa den då?
- Du eller Johan säger pappa.
- Jaså minsan!
- Mmmm


Sen var det livat hela vägen hem i bilen. Han ringde sin Pappa och tjatade lite.
Sedan efter dom hade lagt på så skrek han i en halvtimme att hans pappa ljugit för honom.

Det är roligt att vara mamma ibland.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla:

Oooja det är underbart att vara mamma ibland :)

2:a kommentar, skriven , av Brumbrum-bruden:

Haha sötis! Tkr också han behöver en sån ;)

Kommentera inlägget här :