Hyss.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Inez har hittat på ett nytt hyss.

Vi har en ju en grind till hallen som jag talat om förut.
Den finns för att inte hundarna eller Inez ska äta upp kattmaten, hundarna och Inez ska inte gräva i kattlådan och Inez ska inte bada i toaletten.

Men nu har hon kommit på att om man går ut via altanen och smyger runt huset så går ytterdörren att öpnna väldigt tyst och så kan man smyga in den vägen och ge katterna mat eller bada i toaletten i alla fall.

Jag åkte och lånade ett litet leksällskap till Kita igår så hon får härja av sig lite en stund.
Jag skriver liten för den är inte så gammal, men dom har så roligt.

Den lilla stackaren hade hon lurat med sig runt och in i hallen för att mata henne med kattmaten.
Den lille ville inte ha utan stod mest och pep för att den inte visste vart den va någonstans.

Så Inez passade på att bada i toan, dumt att inte passa på när man ändå är där liksom.

Så nu låser jag ytterdörren så kan hon försöka smyga bäst hon vill.

Nu ska vi städa jag och Inez.

Kommentera inlägget här :