I-landsproblem med solbränna.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jag har ett I-landsproblem som jag vill ha en lösning på!

J har byggt ett högt och stort plank där poolen står.
Egentligen är det ett Inez-ska-inte-falla-i-och-drunkna-skydd men det fungerar alldeles ypperligt som ett
jag-får-sola-hur-fan-jag-vill-skydd.
Det är himla skönt att kunna få lite färg utan en massa ränder på axlarna. Dessutom lindrar sollapandet lite smärtor.

Problemet är dock att har man fött några barn och tygndlagen tar över så blir det i alla fall vita partier.
Dom flyter liksom ut antingen neråt om man har lite uppätt ställning eller så flyter dom ut åt sidorna och man lägger sig platt på rygg. Hur snyggt är det att ha två vita fläckar på magen på en skala..... INTE ALLS!

Min väninna hade en lösning på det här problemet men det tyckte jag inte lät så himla tilltalande och rätt så smärtsamt.

Nu stod jag förvisso i solen hela dagen med bikini igår och ser ut som om jag tagit på mig en vit bikini om jag tar av mig kläderna.

Så hur gör ni brudar som fallit offer för tyngdlagen?!

Jag funderar på att fästa en fiskelina i taknocken och lyfta dom på någe vis......

Fan ta tyngdlagen!

Kommentera inlägget här :