Felsms from hell...

publicerat i En Terry! Pinsamheter;
Vill ni få känna lite skade glädje så här på måndagskvällen?
Ingenting piggar väl upp som lite skadeglädje och det är trots allt den äkta glädjen.

Jag har alltså gjor det igen, ja en "Terry" alltså.
Fast jag börjar faktiskt förstå varför många inte vill kalla det för en "Terry" längre.
Min kära fd korkade syster har ju faktiskt lugnat ner sig och blivit vuxen och har inte samma otur längre när hon tänker som hon hade förut.
Själv är jag bortom allt hopp.

Jag har varit med Leo på bågskytteträning idag.

När man suttit där ett tag så blir man lite utråkad.
Så jag tänkte glädja något med ett sms.
Det blev ett ganska intimt sms när jag hade diktat klart........ Kan man kalla det intimt?... Ja det kan man va?
Jag menar vad gör man inte för att glädja någon annan.

Jag tänker defenitivt inte lägga upp några detaljer om innehållet då det troligtvis skulle få min blogg stängd, raderad och aldrig mera åtkomlig så jag lämnar det åt fantasin.

Sedan skulle det skickas och smstorsk som man är fixar men allt väldigt snabbt.... För snabbt.
Det blev fel..... Väldigt fel.
Jag kände hjärtklappningen öka och jag försökte hysteriskt avbryta sändningen vilket absolut tame fan INTE gick.

Jag tog en djup suck när jag insåg att det var ett hemnummer jag skickat till för det va absolut INTE en människa som jag vill ska höra såna ord från mig......
Sen insåg jag att mitt sms kommer läsas upp av en robotröst i motagarens hemtelefon.
Har ni fått ett sms skickat till eran hemtele någon gång.
Vet ni hur det låter? Man garvar så man kiknar åt den stakande tonlösa rösten som liksom hackar fram orden som skickats.

Jag kan för min värld inte föreställa mig hur det skulle vara att få ett sådant sms uppläst.
Har jag tur så hinner inte motagaren reflektera över vilket nummer det skickats från och koppla ihop det med mig.

Gör dom det så dör jag lite.....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kristin:

Du vet väl att man bara kan klikka ett klick, så får man läst upp meddelandet igen?

- jag gorde så här om dagen, för att jag inte fick med mig vilket nummer det kom i från...

Kommentera inlägget här :