Läkarbesök..

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Idag gick bra...

Detta var hitills den bästa läkare jag träffat.
2 timmar tog besöket och han rotade i ALLT.

Eds-ht blev arbetsdiagnosen utan utredning.
Nu vill han göra hela utredningen innan han bestämmer om någon av de andra typerna ska med troligtvis blir det även klassisk typ.
Men ht är klar.
Han vill oxå göra hela utredningen för att ingen ska kunna ifrågasätta hans diagnos då eds är en svår diagnos att ställa.

För att kolla hur jag tål läkemedel så ska jag äta alvedon ca 2 veckor sedan ta ett prov för att se hur myclet paracetamol som lagrats i blodet. I stället för att chansa så gör han provet med en lättare medicin för att inte riskera att jag blir överdoserad och sjuk.
Och har jag hög nivå i blodet så blir det bebisdoser men jag kommer ÄNTLIGEN få hjälp.

Det finns mycket att läsa eds på nätet men sjukdomen är trots allt individuell.

Jag känner mig både ledsen och glad... Men nu kan vi börja anpassa oss och fortsätta leva lite mera igen.
Fibron är alltså ett symtom på något annat.

filmen jag lägger upp föklarar i korta drag vad ht-typen innebär.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av starsprinkle:

Samma crap som Robin har :(

Kommentera inlägget här :