Ventil.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Det blir inte så mycket skrivet här i bloggen just nu, det blir någon bild då och då.

Men det får vara så nu.
Visst har jag behov av att skriva men eftersom min tillvaro mest kretsar runt hur jag ska hantera smärtan i kroppen så får det vara.

Jag vet ju att vissa som läser inte kan ta det på ett eller annat sätt så jag ventilerar på eget håll så behövs det inte bekymras om det. Folk behöver inte analysera mig eller min kropp eller må illa för att jag inte alltid är äckligt positiv för det klarar jag mig så bra utan så.

Nu ska jag snygga till mig och fara på lite möte, det är fullt upp trots allt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna D:

Kram vännen. <3

2:a kommentar, skriven , av Kerstin:

Hejsan!

Just nu är det väl int på topp här heller, men en storkram kan jag skicka till dej!

Kommentera inlägget här :