Skriv en bok!........

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Säger de till mig folket runt i kring.
Jo det kanske vore en ide men vad sjutton skulle man skriva om då egentligen.
 
Jag har börjat många böcker i mina dagar. Men så skriver jag nåt kapitel och sen tar det stopp. När jag sedan ska fortsätta så läser jag det jag redan skrivit och inser att det hunnit hända en del som gör att jag äntrat perspektivet på det jag redan har skrivit och så känns det på något vis osant och så raderar jag alltihopa.
 
Så vad sjutton skulle man skriva om egentligen?!
 
Min syn på livet eller? Min vardag? Konsten att manipulera en man?
 
Nä men allvarligt så funderar jag på det igen....... Men det kanske får bli i en blogg verion där varje kapitel inte alls behöver höra ihop med varandra.
 
Nu ska jag snygga till mig och ge mig ut i snöyran.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofie:

Får jag förhandsboka första exemplaret? <3

Svar: Det kan du nog visst det få <3
Hontass

Kommentera inlägget här :