Småbarnsledighetsförvirring...

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Plötsligt försvann alla småbarn i huset.
En liten mitt i mellan variant åkte till sin far och de två minsta blev kidnappade av Tilda.

I vanlig ordning så tycker jag att det ska bli skönt med lite lugn. Men när de väl åkt så blir det bara tomt och förvirringen är total.
- Vad sjutton gör man nu då?!

Funderar på om vi ska åka och fotografera någonstans.
Vi är ganska måna om egentiden tillsammans som par. Hade vi inte varit det så hade det nog brustit för länge sedan skulle jag tro med våran hektiska vardag.
Den här veckan har varit ett stressmaraton och jag känner att jag gärna avslutar den på ett avslappnat vis för att inte stressen ska följa med in i nästa vecka. Det är skolstart på måndag och då behöver barnen en samlad mamma.

Tillbaka till rutinerna....
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Annars brukar jag tycka att det är ganska skönt när skolan börjar. Men den här sommaren har varit så fantastisk att jag inte vill att det ska ta slut. Inga större måsten och vi har bara njutit tillsammans med ungarna. Gjort många dagsutflykter och letat nya badplatser.

Jag är nöjd med sommaren med den underbaraste familjen.

Nä leta rätt på maken och tvinga honom att umgås med mig.




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Guro:

Smassssk !!!

Kommentera inlägget här :