Hon den andra..

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Ja, hon är här nu :) Tänkte ta mig friheten och skriva några rader medans Sandra är upptagen med annat.. Hehe!
Va tvungen och ringa min snutta förut å prata lite.. Om uppskrivningen, körningen å lite annat skit..
Sen talade ja om att ja fått besök av en bekant till henne tidigare idag, och hon fattade ingenting..
Sa att ja skulle behålla "den" iaf tills tidigast tisdag eftermiddag, men kanske över jul oxå.. Hon fattade fortfarande ingenting, och undrade vem de va.. Sen va ja ju tvungen att berätta att de va ju hennes "Samuraj" som kommit på besök och skulle stanna ett tag, för att förhoppningsvis underlätta hennes vardag den kommande veckan..
Tror att hon kanske kände sig lite lättat, eller ja hoppas de iaf..
Om de finns något ja kan göra för mina vänner så försöker ja i den mån ja kan iaf..
Och "Hon den där" är allt annat än svår att älska, ni som känner henne vet precis va ja talar om. Hon är en sån stark individ som fått gått igenom allt för mkt, men det har oxå gjort henne till den hon är idag.. Skulle inte byta bort henne mot något.. Vil ha henne precis som hon är, glad, arg, positiv, envis, ledsen..

Nee nu avslutar ja innan ja blir alltför sentimental :)

Pussar från RedBitch

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hontass:

Åh vad du är go!!



Jag älskar dig!

2:a kommentar, skriven , av hella starsprinkle:

Håller med dig.Vill ha älskade Hontass precis som hon är!

3:e kommentar, skriven , av peter pc carlsson:

Svar: Ja visst är det häftigt med Audio. Även om det lät lite lustigt att få min dagdröm uppläst av en digital röst :-)

4:e kommentar, skriven , av Häxmamman:

Det där är riktigt vänskap du talar om, min vännina dog snart för ett år sedan och hon och jag hade äkta vänskap...

Kommentera inlägget här :