Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mezza:

Wihoooooooooo!!! yesyesyeeeeees!!!

2:a kommentar, skriven , av Nattis 2.0:

Åh vad skönt :)

3:e kommentar, skriven , av mor:

Bonden är bortrest- LÅÅÅNGT bort och kommer inte hem förrän i morrnkväll när vi sover- nu gör jag,kossor och getter vad vi vill!!GUUUUD så skönt!

4:e kommentar, skriven , av Dim man:

Du skulle ha passat bra i det tv programmet om dom som har sex med bilar.

Du var nog väldigt nära en orgasm där.

5:e kommentar, skriven , av Bibbi:

Grattis! Vad underbart att J:s allt slit lönat sig.

Kram

Bibbi

6:e kommentar, skriven , av Nick:

En syster som EVENTUELLT varit intim med en fjärrstyrd micro och nu en Hontass som nästan är rök färdig efter audi huv hångel......... Var ska detta sluta????

7:e kommentar, skriven , av mor:

Det var roligt hördudu! Nu har djuren och jag gjort allt det vi ville när bossen är borta, och vi är så trötta så det liknar ingenting! En get lyckades trassla in sig i ett elektriskt fårstängsel, med ruskig kräm i- den lilla geten kommer aldrig i livet mer gå nära ett stängsel och det får man väl se som något positivt, även om både hon och jag blev strömförande innan jag lyckades stänga av strömmen...

8:e kommentar, skriven , av Din man:

Nick jag är lika orolig som du.

Jag måste dock vara på lite närmare håll.

Kommentera inlägget här :