Möten....

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Sitter ute i det typiska aprilvädret och ser och ler åt barnen som pysslar med allt som man kan som innefattar lera och vatten.

Reflekterar över möten man gör i livet.
Människor som kommer och går, människor som tillför olika delar i ens egen personlighet.

Ibland, men inte ofta träffar man människor som man upplever att man alltid känt fast aldrig träffats.
Ibland, men inte ofta möter man människor som man vet att man träffat förut och tycker om fast man aldrig setts.

Jag älskar de här mötena där jag känner att jag kan släppa in och att jag blir insläppt från första stund man tar i hand.

Jag undrar ibland vad som gör det.
Vad som bidrar till att det säger klick på stört.

Är det att man möter någon med samma typ av personlighet?
Är det att man möter någon med motsats?
Eller är det en kombination?

Oavsett vad är jag tacksam över de möten jag gör.
Även om de negativa kan vara svårare att förstå sig på.



Åh nej..... Lerkastning. ..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica Jezzz Drougge:

Möten kan ge oväntade följder.
Fantastiskt ♡
Kram

Kommentera inlägget här :