Åh vilken jävla dag!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga om dagen. Varje rörelse har varit en plåga och smärtan är hemsk.
Kastade in hundarna i bilen i morse och åkte ut i skogen, där sprang dom som galningar i en timme och slocknade i bilen hem igen.

Suttit på vårdcentralen i över 2 timmar med deras tester som dom måste göra för att rätta till sina misstag. Ska väl kanske vara nöjd med 2 timmar eftersom dom hade räknat med 4 timmar. Ska få besked i januari vad testerna visade men det fanns inga tecken på varken ADHD eller nåt annat som dom tidigare velat ha det till. Jaha och hon den där fick göra en jäkla massa IQ-test och va jag inte dum i huvudet när jag kom så va jag väl det när jag gick. Wais-test heter det och stavas det så?!  Ja ja shit the same!

Sen hem och packa in familjen för att ut och inhandla en massa klappar och annat som va tvunget att fixas innan J sticker på Lördag. Nu är jag helt slut och ont så in i helvete. Det här med att handla med barn är inte min grej. Man blir inte bara fattig man ska lyssna på griniga, tjatiga och skrikande ungar.

Nä ursh fy blä..................  Jag som trodde det skull bli bättre den här månaden men tji fick jag.....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Vila ikväll och ha en bra kväll.

Kram

Bibbi

2:a kommentar, skriven , av Eva T:

Hej Starka !

Stress är alla Fibropatienters största fiende.

Var rädd om dig, varva ner det blir jul ändå.........Kram

3:e kommentar, skriven , av Eva T:

Hej igen Starka !

oj oj så fin teckningen utav dig blev som Isabella Tsang gjorde.

Inte varit på hennes sida å sett den färdiga bilden förrän nu.

Kram

4:e kommentar, skriven , av Sofie:

Hoppas att de gick bra för dig med jul-shoppandet idag.. Va tvungen att kolla in Isabellas sida å fick se bilden av dig.. OMG!!! Så jävla vacker!

Med de va ju ett porträtt av dig, så då kan de ju inte bli annat än vackert :)

Älskar dig!

Puss!

5:e kommentar, skriven , av vashten:

Hej vännen, tittar in o säger godmorgon o hoppas du får en super trevlig dag...själv ska jag på julbord o gotta mig...gör en titt hos dig senare igen...kram

6:e kommentar, skriven , av ormbäraren:

IQ låter som en typisk bokstavssjukdom...

Kommentera inlägget här :