Luciafirande & Julbord.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Kom precis hem från Lussefirandet på dagis. Varmt, trångt, kvavt men väldigt fint och gulligt. Bilder från detta kommer ikväll.

För nu ska jag åka till Kilsbergen och äta och dricka tills jag spyr. Kanske inte skulle ha tagit den lilla svarta kjolen med tanke på allt som ska få plats i magen. Nä mjukisbyxor hade nog varit ett lämpligare alternativ.

På vägen ska vi stanna till hos Mamma Mia och titta på dom små dagsgammla valparna, Tror ni jag kommer bli bebis sjuk eller ;)

Skönt att hålla sig sysselsatt idag så jag slipper gå och tänka på i morgon.

Nä nu ska jag rusa så jag hinner kissa och parymera mig.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pega:

VAD GOTT MED JULBORD;)VILL MED:(((

jaa visst är det bra med blogg.

man kan se ip nr och slå upp den...

Så jävla skönt se vilka idioter som håller på:((( fega anonuma

2:a kommentar, skriven , av vilsen:

Klart att går med tiden..Jag menar min bordeline har blivit bättre med åren..men det är oerhört tufft sjukdom att bli frisk ifrån..det har tagit mig 16 år att bli såhär och jag har ännu mera jobb framför mig...

Har du den diagnosen?eller är du friskförklarad ifrån den diagnosen?=

Pusss

3:e kommentar, skriven , av Elie:

Grattis!! Till att vara du ,klart du fixa det. Har läst din blogg i ca 2 veck, skrev inte du att du hade fibromyalgi?Men jag gillar din stil ,skulle dom kräkas för att du kysste en dam?! Har inte lämnat kommentar men vill så gärna att du ska veta att ,vi läser dig och garvar så fläsket tindrar,och känner igen oss med DATAN .Va fan e dom aliens !;) Låter kanske inte riktigt smart, men va fan man måste va sig. Onda tider gör ont men kan man leva med det kan man köra med det

Kommentera inlägget här :