Ob & Marabou Daimchoklad.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Min man han är en väldigt förutseende man.

För ett tag sen kom han hem med en hel hög med paket tamponger i olika storlekar. Det tyckte jag va ganska imponerande. Idag kom han hem med en Marabou Daimchoklad med motiveringen att jag har en sån där period nu och säkert behöver det.

Det jag inte har kommit fram till ännu är om han verkligen är så förutseende och snäll........

Han ser nog någon baktanke med det hela tror jag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ♥Blondiie♥:

han har hört att alla tjejjer blir kåta av choklad!!! fast det bär mig emot att din underbaa man skulle tänka så =)

2:a kommentar, skriven , av Hella starsprinkle:

fan va SÖTT av honom!

Riktigt imponerande.

3:e kommentar, skriven , av tobbe:

de e nog inte bara på tjejer de funkar,,går lika bra på killar ju,,hehehehe

Kommentera inlägget här :