Bilder från helgen!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Vi var ju hos J:s föräldrar igår och jag passade på att gå lite i skogen med hundarna!

Leo och Bea passade på att ha lite picknick vid deras koja som de hade byggt på!










I Lördag var jag och Leo ute på gården i det fina vädret. Tanken var att vi skulle gå till parken men där kryllade det av människor så inte ens Leo ville gå dit. Men vi hade trevligt med sällskap på gården i stället.








Lilla N, sötaste ungen!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna:

Vad söt hon är min sessa=)

2:a kommentar, skriven , av Kerstin:

GU va jag längtar tills snön försvinner!!!! Vad mysigt ni hade, jag blir avis, mest på att ni har barmark....här kör vi skoter än.

Glad Påsk!

3:e kommentar, skriven , av Toffs:

vilka härliga foton!!

Kommentera inlägget här :