Jo då!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Nog fan blev jag sjuk allt och riktigt ordentligt.
Kan ju säga att jag inte går långt ifrån en toalett. Fy tusan.
Eftersom ingen annan i hushållet är dålig så funderar jag på om det ha varit något jag ätit. Men har ju inte stoppat i mig något som skulle kunna vara dåligt, bara min hemlagade mat i form av sallad osv.

Kroppen värker och huvudet snurrar. Får förlita mig till andra människor idag och hålla mig i sängen.
Men jag måste snart ge mig iväg och hämta Zack.

Är inte riktigt i läge att köra bil känns det som.

Försöker oxå lösa ekonomifrågan inför allt som ska ordnas i morgon. Går liksom inte att ta sig någonstans utan bensin men flera resor ska göras så det är bara att tänka så det knakar!

Nä sängen igen då!

Kommentera inlägget här :