Jag är inte sämre än att jag kan be om ursäkt!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jag har en förmåga att över reagera och utrycka mig väldigt klumpigt ibland när jag är arg eller ledsen och och även här i bloggen.
Jag har sårat någon med mina ord i ett inlägg tidigt i bloggen och det var absolut inte min mening. När jag nu gick in och läste vad jag skrivit så förstår jag att det tas hårt för det var hårda ord. Jag hade oxå tagit väldigt illa upp.

Mitt vokabulär kan vara lite väl hårt och med respekt för personen har jag tagit bort inlägget och bett om ursäkt.
Jag tänker ibland inte längre än näsan räcker men jag är väldigt tacksam när jag får veta att jag gått för långt.

FÖRLÅT!!

Sen är jag rädd att personen får ta skit för saker som skrivs som inte alls handlar om denna människa och om det kan jag bara beklaga för att människor tar för givet att saker handlar om en viss person när det i själva verket kan handla om någon på andra sidan Sverige. Jag skriver sällan ut några namn i min blogg just för att behålla en viss anonymitet Men för det behöver inte ni skvallerkärringar och surgubbar ta för givet att det handlar om någon ni känner.

Jag lärde mig min läxa och ska vara mer försiktig med det jag skriver men sen kan ju allt tolkas som man själv vill tolka det om man vill ha någon att prata om.

Än en gång ber jag om ursäkt för hårda ord och lovar att det inte ska upprepas!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Björn:

Strong av dig! Man måste kunna be om ursäkt :)

2:a kommentar, skriven , av Häxmamman i Jämtland:

Starkt gjort att be om ursäkt...



Kommentera inlägget här :