Udda raggnings-plats

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Har upptäckt idag att det finns de allra skummaste ställena att ordna ragg på om man nu skulle vilja göra det.

Idag gick en auktion ut på tradera som jag hade lagt ett bud på. Jag vann auktionen med mitt ända bud och priset blev en skit summa.
Vinnarmailet dök ner i mailboxen bara några minuter efter att jag vunnit och jag som satt vid datorn fixade det praktiska direkt.

Mailade säljaren och sa att det var klart och fick ett glatt svar tillbaka på engelska. Vi diskuterade fram och tillbaka och jag fick erbjudande på erbjudande om saker som var till försäljning så jag kunde bara höra av mig om det var aktuellt någon gång. Väldigt trevlig säljare måste jag säga tills det sista mailet kom......

- Eftersom vi har en sån trevligt samtal och du verkar vara en sån trevlig tjej så kommer jag fråga vad du har på dig. Jag är en vanlig trevlig kille och det är tanken som räknas.

Mitt svar blev:

- Mysigt men jag är gift har 4 barn och är gravid med en mycket stor mage.

Svaret dröjde vääääääldigt länge men sen dök det upp ett.

- Förlåt, förlåt, förlåt och ett stort lycka till.

Så nu lägger jag till tradera på min lista över udda raggningsplatser.

" J tyckte dock att jag hade kunnat svara att jag var höggravid och satt i för små string"

Kommentera inlägget här :