Ska väl dra den där TERRY:n då!

publicerat i En Terry! Pinsamheter;

Jag gjorde nåt hemskt i början av veckan! Till och med jag som inte har särskilt många skruppler blev röd i ansiktet och tyckte det var jobbigt att gå utanför lägenheten i flera dagar efter. Ja till och mer pinsamt än när kjolen fastnar bak i trosan när man varit på toa och man visar hela baken för halva Usö tills någon vänlig sköterska lite snällt informerar en om misstaget! Dessa människor behöver man åtminstone inte träffa igen.

Det här var värre..................

Jag hade varit och badat vid Bäcksjön med barnen och jätte rara Elin. Efter badet bestämde vi oss för att åka och köpa mat och jag var döds-akut-hungrig så det fick bli pizza. Slängde på mig min lilla korta svara klänning ovan på badkläderna och drog i väg till Picasso för att handla.
Inne på Picasso så kände jag att det var väldigt obekvämt med blöta kalla bikinibrallor så jag krängde av mig dom i smyg för personalen och tryckte ner dom i handväskan.
Vi åkte till Östansjö och åt och sen var det dags att fara till Hallsberg och lägga barnen.

Klev ur bilen och gick mot porten när jag lade märke till att båda familjerna jag mött efter vägen tittade eller rättare sagt stirrade väldigt konstigt på mig. Jag tittade ner på min klänning och höll på att svimma.
Klänningen jag hade gick ner för halva låret lite lagom kort så där för en gravid, under tuttarna sitter ett lååååååångt band som ska snöras till rosett för att sen hänga och dingla. När jag suttit i bilen hade bandet åkt upp under klänningen och när jag reste mig så höll det lilla söta bandet upp HELA framdelen av klänningen. Den var alltså halvkort bak men midjekort fram och jag flashade hela härligheten för dessa familjer som kom gående.
Min första tanke sjuk i huvudet som jag är var " Fan och jag som inte ens är nyrakad"  men sen mina vänner kom skammen. Ja hon den där kan faktiskt skämmas ordentligt..... Ibland.
Inte undra på att de höll på att tappa ögonen de stackas människorna. Nu kan jag tänka mig hur ryktet går bland invandrar familjerna här "Hon den hemska horan i 2f som visar fi**an för vem som hellst"

Åh herre Gud tack och lov att vi ska flytta.
Men jag förbannar mig verkligen över att de måste vara så många i en familj. Dessa 2 familjer kunde ju jämföras med 4 normal-svensson-svenska-familjer.

Åh nu skäms jag igen. Kommer nog bli tvungen att fortsätta smyga bakvägen ut till bilen ett par dagar till tror jag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carin:

Hahahahahahahaha! det roligaste jag någonsin läst!

2:a kommentar, skriven , av starsprinkle:

hahaha,faan va roligt.

Eller nej,inte för dig..shit va pinsamt..men jäävlar va roligt att läsa om :)

3:e kommentar, skriven , av Din man:

Jag är iaf stolt över att du gjorde det.

Du ska inte skämmas över något så vackert.

4:e kommentar, skriven , av Bibbi:

Vet inte riktigt hur jag skall börja. Skrattar ju så tårarna rinner. Fan, va pinsamt! Det måste vara underbart underhållande att bo granne med dig. Tur att ni ska flytta snart. Men du har ju gett dessa familjer ett samtalsämne för lång tid framöver.

Kramar

Bibbi

Kommentera inlägget här :