Kommentar.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Fick en kommentar av Birgitta Johnsson<-- "länk"  om Fibromyalgi = man gör det man vill göra och skiter i annat för man är lat! <-- "länk" 
Hej läste just din blogg!Det var jätte bra skrivit. Jag vill bara säga att jag förstår precis hur du känner det. Jag har levt med fibromyalgi sen många år tillbaka och är sjukpensionär sedan 3 år tillbaka det är verkligen ingen dans på rosor. man kämpar varje dag när man ska ur sängen alla dagar kommer man inte upp heller.
Och sen ska man behöva ta mycket skit ifrån nära släktingar som man trodde stöttar en. Och man märker vilka vänner som stannar kvar när man mår som sämst. Men tack och lov har man en kär make och goa barn som ställer upp till hundra prosent. (Jag bruka tänka vänta bara ni som är så kort tänkta det kommer en dag när ni också blir drabbade av något.)
Jag har börjat att svara alla som frågar mig vad jag jobbar med att . Jag jobbar varje dag med min värk och det är ett heltids jobb.
Så jag vill bara skicka en stor KRAM till dig.


Tack för den kommentaren! Såna här kommentarer värmer något så oerhört. Det finns inte mycket förståelse för sjukdommen tyvärr. Men när man får en sån här kommentar så känner man att det faktiskt finns folk som förstår.
Tyvärr kunde jag inte kommentera på din blogg eftersom det inte fanns något alternativ för bara namn och webbadress eller oxå är det jag som är blind.


Tack och stor kram

Kommentera inlägget här :