Fk.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Idag har jag varit i kontakt med vad jag klassar som bland det otrevligaste jag mött på försäkringskassans telefonservice.

Jag kände mig både idiotförklarad, förnedrad och fan vet allt.
Jag blev så arg och ledsen så tårarna sprutade.

Jag ville ställa en fråga om hur det fungerar i och med att jag kommer bli sjukskriven ett par veckor fram över.
I stället blev jag i frågasatt för varför jag ska vara sjukskriven vilket inte är något jag känner för att dra med något pucko som inte har med det att göra.

Har man ett serviceyrke ska man banne mig behålla det rollen oxå.

Jag är så jädra arg och hade jag uppfattat hennes namn hade jag mailat fk och klagat.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gerda:

Undrar jag om det inte finn registrerat vem man har pratat med. Tycker helt klart Du ska skriva å´klaga på bemötandet. Man är utsatt som det är när man blir sjukskriven, utan att behöva bli varken ifrågasatt eller dumförklarad av någon i kundtjänst. Man behöver inte "sänkas" ytterligare av spydighet och ifrågasättning!!

kramis

Kommentera inlägget här :