Tvångstankar ;-)

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

Får ni såna där konstiga tvångstankar ibland?

Det får jag....

Som förra helgen när jag va på bio.
Folk springer runt och balanserar på såna där stora lådor med popcorn i.
Jag får sån himla lust och känsla av lite tvång att när jag går förbi lite snitsigt bara slå till den där kartongen med alla popcorn under i från så allt bara kastas upp i ett vitt popcornregn blandat med salt.

Eller som idag när jag stod utanför ett ställe i stan med Zack och det kommer en sån där riktig diva med näsan i vädret och en stor latte i handen.......

Ååååhhhh jag blir så sugen att bara göra en lätt dunk under koppen så allt flyger iväg.
Jag får stoppa händerna i fickorna och knyta dom hårt.

Hitills har jag lyckats behärska mig, men en vacker dag.....

Kommentera inlägget här :