Min önskan till tomten är...

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Att ha en plats som altanen även på vintern där jag kan samla kraft och bara vara även i kaoset.

Jag tycker om vintern, om det är snö!

En liten kåta på gården där man kan tända en brasa, meditera och bara vara fylld av det jag vill i energiväg.

Någon gång kanske i framtiden.....

Alfonz klättrar!
Varför
Han är jätte bra på det helt enkelt!
Jag blir nervös!

Han är ingen bebis längre. Han är stora killen och går på dagis.
Min livmoder som jag inte har knyter sig av sorg när han gråter när jag går. Den knyter sig av sorg när han skiter i mig och bara går in som om mamma var obetydlig.

Jädra rubbat det där mammahjärtat är.
Min äldsta fyller snart 16 år.
jag är 33 år och känner mig gammal.

Fy bövelen vad fort det går.

Idag utbrast Inez. efter sin playdejt med sin vän.
- Tänk mamma om du va lika vacker som jag!
Hon är 4 år med världens bästa självförtroende. Allt är problemfritt, allt är enkelt.

Fantastiska barn!
Vad vore man utan dom?
För mig ganska innehållslös.




Kommentera inlägget här :