Vänner och bekanta..

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Idag gick det upp för mig hur mycket fina människor vi har runt oss och mig egentligen.
Jag tog upp detta med en vän som svarade att jag själv skapar svären omkring mig.
Jag vet i hjärnan att det måste vara så men känslan är svår att få med.

Självkänsla är inte enkelt och komplicerad. Man vill känna men kan inte. Man vet men kan inte känna, stänger av.

I vilket fall är jag oerhört tacksam.

Tacksam. över att vara jag, med min familj och alla andra människor som på ett eller annat sätt älskar mig.

Kryper ner i sägen nöjd.
Jag är betydelsefull.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Guro:

YESSSSS ! Du ER betydningsfull, Sandra !!!

2:a kommentar, skriven , av tilda:

kram

3:e kommentar, skriven , av karin:

För mig är du viktig fastän vi aldrig setts. Varför? Därför jag vart rädd när jag fick diagnosen EDS och jag ser att man överlever o kan hitta glädjen i sorgen. Pöss

4:e kommentar, skriven , av Ullis:

Du bara är så underbar. Älskar dig vännen❤️

Kommentera inlägget här :