Tvingar mig vara vaken...

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
För lite egentid.
Med 2 små sjuka och jag inte helt frisk så suger det mer kraft än det ger.
Sex and the City är lätt att vila ögonen på.
jag vill ha alla avsnitt och plöja när jag behöver uppmuntras.

Dagen har varit en jädra skitdag med mycket smärtor, trötthet och dåligt tålamod.
det som lättade upp det lite var en dusch en kjol och lite attiraljer som får mig att lyfta. Samt att jag kunde krypa in i min makes famn på kvällen en smula.

Mitt motto....

Du mår inte bättre om du blir mörkrädd när du ser dig i spegeln. Gör dig lite snygg vad det nu är som krävs och titta igen.

Nu ska jag slötitta lite till. Jag diggar alla brudarna men mest Samantha tror jag.





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av m:

Tänker på er! Snart är det bättre o jag orkar hjälpa dig <3

Kommentera inlägget här :