Bildbevis..... (känsliga tittare varnas)

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Först fick jag skäll för att inte jag lagt ut bild på pepparkakshuset så det va det första som skulle plåtas.





Bara så ni vet så va jag väldigt kär i HELLA igår..............
Och Ööööreeeeebro!......... Och i Hanna...... Jag var nog kär i alla :)



Och så blev vi ännu mer kära.......



Och min stackars make han bara står ut han......



Hanna stumpan blev lite förskräkt i mellan åt över hur hemska vi kan vara men hon tröstades oxå med en puss.







Men min J fick faktiskt oxå lite uppmärksamhet ibland.






..... Och så här pigg och fräsch är jag INTE idag ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kin@:

Hej hopp!

Då får jag uppdatera min länk till dej!



Vad fin du var på festen!Klart Den Där J, står ut med dej!



Om du vill, så finns en gåva att jämta på in sida "Gåvor"...



kramiz

2:a kommentar, skriven , av Den där J:

Du får hångla runt med dina väninnor det gör ju inget.

Det är ju iaf jag som köper choklad åt dig.

3:e kommentar, skriven , av Hella starsprinkle:

Men du är hemskt elak.

Den där bilden högst upp är den fulaste som nånsin tagits på mig!

Hemska hemska sandra!

Jag måste nog straffknulla dig för det!

4:e kommentar, skriven , av Den där J:

Hella jag måste ju säga att du ser inte alls hemsk ut på den bilden. Du ser mest nöjd ut.

På den andra bilden ser du ut att njuta väldigt mycket. Min fru får hångla med dig utan att det gör något.

5:e kommentar, skriven , av magstark:

vi får lite roliga kommentarer ibland, folk som frågar om vi verkligen har gjort slut... både roligt och störande.



för övrigt så tycker jag din man har en bra inställning till vänner och hångel ;D

6:e kommentar, skriven , av Den där J:

Även om du inte är lika pigg är du lika gudomligt vacker. Jag älskar dig så förbannat mycket.

7:e kommentar, skriven , av msmitsy:

Hamnade på din sida genom: Mitt bästa blogg inlägg ville skriva en komnetar men det gick inte. Det jag vill säga e att jag tycker det e så bra när folk kan skriva å berätta om sin bakgrund även om det e jobbigt. Tror det kan hjälpa andra i samma situation. Tycker det e jätte bra jobbat tjejen : )

Kommentera inlägget här :