Det är inte bara kallt, det är halt oxå!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Idag har den gamla Passaten tittat lite mer ingående på en snödriva.

Skulle göra en högersväng i korsningen och det va väldigt halt, bromsarna va överflödiga och plötsligt stod vi på snövallen..... Jävligt halt va det!

- Egentligen skulle jag vilja skälla på dig men det törs jag inte, sa Terry.
Men hon va noga med att informera alla förbi passerande att det inte va hon som kört in i vallen.

- Sån här rally vill jag inte åka, sa Leo och muttrade i baksätet.

Jag va lite ilsk idag och jag har så fruktansvärt ont och Terry Toppa som ätit dåligt va lika ilsk hon,
- Nu känner jag att det är ett sånt där läge som vi skulle kunna bli riktigt osams och du kan bli väldigt arg så nu är jag tyst, sa hon bara och teg.

Ja ja bilen lever och vi har inte slagit ihjäl varandra i alla fall ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nattis:

Fast om ni blir ovänner och ilskna poch så så kommer ni aldrig att glömma kvällen.. utan det blir: KOmmer u ihåg snövallen och hur vi skrek och så skrattar man tillsammans

2:a kommentar, skriven , av Lillasyster Toppa:

Hahaha! Ja de där va en åktur jag sent kommer glömma:) Klart jag måste förklara för folk att det inte va jag som körde av,jag bor ju lixom här och tänk va folk skulle snacka och prata om Per´s klantiga flickvän! Det vill jag ju inte:) Nu har jag iaf ätit lite så nu är jag glad igen, typ... Älskar dej syster<3 <3

3:e kommentar, skriven , av BaraJohan:

Uj uj!! Hur gick det med alla inblandade?

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

de kan alltid bli värre : )

5:e kommentar, skriven , av Den dar J:

Om du lyckades kora in i en snovall sa maste du ju ha fatt igang den.

Om det ar batteriet som ar daligt kan det ju kanske vara Hon den dar som glomt lysena pa ev.

Jag ska inte uttala mig ar ju lite langt bort for det.



Puss pa dig frun

6:e kommentar, skriven , av Hontass:

jag har inte glömt några lysen. det är när den stått över natten den inte startar. Batteriet dras väl ur av kylan.



det är väldigt kallt.

Kommentera inlägget här :