Efter mycket tjat

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Efter mycket tjat från hon den där som ska blogga här egentligen så gör jag väl ett gäst spel.

Nu är det ju så att det är sista chansen innan jag drar till Thailand i 2 veckor.
Det ska bli förbannat skönt att dra från detta blask o slask en stund.
Ligga i poolen med en paraplydrink.
Men det kämpiga blir att vara utan Hon den där i 2 veckor.
Jag överlever nog utan problem för det lär väl finnas en del att göra.

Samtidigt ska det bli väldigt skönt att komma hem sen o lägga sig i sängen bredvid Hon den där.
Nu har jag varit inne o läst på Hellas blogg att hon ska baka bullar så det ser jag fram emot att få äta när jag kommer hem. Då får det bli bull kalas här hemma när vi är barnlediga. Bullar o grogg är säkert en bra kombination.

Nu ska jag gå ut med dom där slempropparna till hundar vi har för att sen sätta mig o bonga in en massa räkningar.
Det känns som om det kvittar att köra in en massa räkningar. Fan vad jag hatar dom.
Räkningarna alltså inte slempropparna dom är bara jobbiga ibland.


Så god jul o gott nytt år på er.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva T:

Hej J

Önskar dig en trevlig resa.........

Sen ang ditt inlägg, ja ja bullar å grogg.

Ok då men ta du groggarna å ge frugan bullarna, det är bäst i längden.

2:a kommentar, skriven , av hella starsprinkle:

jag bjussar så gärna på bullar :)

Kommentera inlägget här :