Eva T & J.....

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Tack Eva jag va hem till en mekaniker och han kollade på bilen idag. Han konstaterade att det hade suttit en jävla massa skit där under så det va inte konstigt att det gått så trögt. Nu är det tydligen som det ska vara. Kan ju behövas en underedestvätt i mellan åt även på bilar ;)



J..... Jag älskar dig och saknar dig massor!!
...... Men du ska fan inte drick OPIUM!!!!!! Är du inte riktigt klok!!!! Ett jävla gift är vad det är.... Vet du överhuvudtaget vad opium är för nåt!.... Åh nu är jag förbannad!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva T:

Hej igen starka !

Ja du vad glad jag blev att mina antagande blev bekräftade av chefen å sen nu av din bilmekare......Jäklas attan vad jag blev arg när jag läste J inlägg men det så du kanske i min kommentar på biltvättsbloggen......Åh Leos pappa har oxå en skruv lös verkar det som........Kram

2:a kommentar, skriven , av Hontass:

Nä då dom har inga lösa skruvar men deom ser bara inte på saken som vi gör!



Kram

3:e kommentar, skriven , av Eva T:

Hej Starka !

Här finns det inga annorlunda sätt att se det på ......Apelsinmarmelad med heroin borde inte vara mer att höja ögonbrynen över än Whiskey med opium.........å erkänn visst reagerar de flesta vanliga på det förstnämnda & det borde vara så på W med O oxå.......så det så...Kram

Kommentera inlägget här :