Fullt upp!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

Jag hade en jätte mysig julafton i Hasselfors. Det kändes lite jobbigt att inte barnen va med bara när tomten kom och Johan saknar jag så det gör ont.

Blev kvar där i natt för jag hade ingen lust att köra hem i halkan mitt i natten. Åkte hem vid 12.00 idag, handlade lite, tog ut hundarna i skogen mm. Nu är jag precis hemkommer från Hällabrottet där jag lämnat en glad Asta. Hon blev lite kluven när jag skulle åka utan henne  men jag vet att dom tar väl hand om henne med ens vi är borta. Jag har inte bestämt mig än om vi ska komma hem på nyårsdagen eller dagen efter. Det lutar åt att åka hem på fredagen så man kan vara utsövd men ändå komma iväg i tid.

Nä nu lär jag fortsätta att packa och städa undan!

God fortsättning på er allihopa!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ormbäraren:

god fortsättning ni åxå : )

Kommentera inlägget här :