Gårdagen då.......

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Först va vi på dagis och tittade på Mammas lilla Pepparkaksgubbe. Han va nog den malligaste Pepparkaksgubbe jag någonsin sett.





Sen for vi iväg och tittade på valparna..... Åh Gud vad söta!





Sen va vi ju då på Julbord i Kilsbergen Jag och hovdamerna.
Det va så jäklans gott och vackert. Riktigt mysig kväll hade vi!


Det va hovdamernas och polisens kväll på Kilsbergen.



Min Marie




Min egen Mamma Mia....... Eller inte min egentligen men jag har lagt beslag på henne :)





Skitmysig kväll hade vi verkligen!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla:

Du hann med mycket trevligt igår ser jag. Så det lilla undret har kommit fram nu? Antar det är den nya lilla vovven som du tidigare pratat om =)

2:a kommentar, skriven , av ormbäraren:

HEHEHE..VICKEN FIN PEPPARKAKSGUBBE....

3:e kommentar, skriven , av lena ekstrand:

skiiiitfula valpar ju.....

4:e kommentar, skriven , av peter pc carlsson:

Pepparkaksgubben ser god ut, har du smakat på honom :-)



Min lille son talade glatt om för mig idag att det gått sönder en bit av peparkakshuset så han åt upp det :-)

5:e kommentar, skriven , av peter pc carlsson:

Tack, är själv nöjd med min header. Såg du artikeln med mig på första sidan :-) nöjd PC

6:e kommentar, skriven , av msmitsy:

Åh vilka små godingar, bebisar valpar skicka hit : )

7:e kommentar, skriven , av Den där J:

Inte är valparna fula då.

Man kan ju tro att svärmor blir valp sjuk.

Det dyker väl upp en valp där med snart isåfall.

Inte en Mops till bara för ujjausch så fula dom är.

8:e kommentar, skriven , av lena ekstrand:

ja, svärmor är kroniskt sjuk på allt som är smått och mjukt och hårigt, eller möjligtvis befjädrat...

9:e kommentar, skriven , av lena ekstrand:

hmmm...damer i min ålder brukar ju mest vara sjuka på sånt som är stort,hårt och Gud sig förbarme, inte ett dugg hårigt eller befjädrat...

Kommentera inlägget här :