Han skickar pikar och jag blir rädd!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Den 20:e sticker J till Thailand i 2 veckor.

Inte nog med att han drar, han har börjat ge små pikar om att han ska ta min lilla Misty med sig. 
Misty är ju hans fd laptop som jag har döpt om till Misty, gett rosa fönster och manipulerat till min.

Har får bara inte ta henne med sig, då blir jag helt knäckt. Jag måste kunna ligga i sängen och porrsurfa om han ska vara borta så länge.
Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det här för han verkar få bra fart på den andra skit datorn som han snickrat ihop till sig själv.
Den surrar fint och han håller på med en massa program och rensar och grejar, det bådar inte gott för mitt och Mistys förhållande.

Nä det får bara inte ske. Visst finns det väl en liten dator på hotellet att låna om det skulle knipa på det viset.

Jag tittar på honom med mina stora ögon och blinkar med mina långa ögonfransar, lägger huvudet på sne och säger:

- Du får inte ta henne med dig!....... Nä du får bara inte. *snyft* *blink* *blink*

Till svar får jag ett par onda ögon som säger:
"Jag tar henne om jag vill ha henne och jag gör det när du minst anar det"

Nu blir jag rädd, får separationsångest.
Nu måste jag lösa det här på något sätt.

Jag får ta fram min kvinnliga list........ Massor med sex!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ♥Blondiie♥:

eller önska digg i julklapp, kör barnenes stil, "det är det enda jag önsa mig!"



å sen om ine det funkar får du köra kvinnlig list...

Om jag inte kan roa mig med bloggen, få råf jag roa mig med andra pojkar,.,,,

du komemr få datan snabbt som fan=)

2:a kommentar, skriven , av ♥Blondiie♥:

kör tvärt om då!!! gråt å tramsa å säg han kommer vara otrogen med små flickor och du är alldeles ensam och manodeppad, han får först sol, bad och fest å du får inte ens blogga!!!

3:e kommentar, skriven , av Eva T:

Hej Starka !

Har han inte "annat" för sig än att vilja sitta vid ( sätta på ) datorn i THAILAND så för Guds skull skicka med honom den.............kram

4:e kommentar, skriven , av ♥Blondiie♥:

God kväll!!!

Nu på kvällen har jag knåpat ihop en liten julutmaning! Jag har själv startat den med frågor jag själv skrivit samt hittat på nätet...

Skall testa och se hur många man kan sprida den till! Hoppas du vill vara med!

Gå in på min blogg och ta min utmaning, gör den på din blogg, och skriv sedan på mitt inlägg när du gjort den så jag kan kolla ditt svar!!!

sen när folk ser hos dig, länkar dom till DIN sida ( byt ut där det står du hittat utmaningen hos...) sen så står det att dom skall gå till mitt inlägg och skriva att dom gjort den...

så får vi se om 100 personer gör den!! spännande va=)

Var med nu!!!



kramis!!!!

5:e kommentar, skriven , av vashten:

Hej vännen...läget?? har inte haft så mkt tid för bloggen det senaste....hopppas allt är fint..ska göra en bloggrunda nu och titta runt på alllt jag missat...kram o ha en underbar dag!!!

6:e kommentar, skriven , av MammaM:

Jag hade aldrig i helsicke släppt iväg karln till Thailand i två veckor! Hade han åkt ändå så hade droppen fått bägaren att rinna över. Oavsett hur pålitliga karlarna är så händer det saker där som man blir mörkrädd av. Nej fy fasen!

Modigt av dig att våga.

7:e kommentar, skriven , av Johan:

Göm Misty!!

8:e kommentar, skriven , av Nattiss:

OM han har råd att åka till Thailand har han väl råd att ge dig en dator? Fanns på INET för 1999 såg jag idag!

Annars gör du helt enkelt sdå att du sätter lösenord på datorn så han inte kommer in.. alltså meningslöst att ta den med!

Fast om han har den med sig kan han prata med dig via MSN och email oftare..

Ja du det är ett dilemma!

Kommentera inlägget här :