Hör ej!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Undrar om jag ska till och få en öroninflammation eller nåt för det har slagit total lock för öronen och jag känner mig lite smått halvdöv.
Det är ju typiskt att det blir så när man är alldeles själv, jag hade nog uppskattat det mer när hela lägenheten är full med ungar. Så det kan gå över nu och komma tillbaka om några veckor när alla är hemma igen!

Då kunde jag sitta här och varje gång jag blev tilltalad gestikulera mot öronen och mima övertydligt  " Jag kan inte höra dig"


Äh det kan jag ju göra ändå utan att vara halvdöv!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av vashten:

Tittar in o hälsar på e snabbis o kollar att du inte stressar ihjäl dig...kram...ska ta en bloggrunda senare oxå..kramis

2:a kommentar, skriven , av Nattis:

Precis du kan ju låtsas! :)



Haha är du helt ensam? Över jul också eller?

3:e kommentar, skriven , av Fia:

kikar in och önskar dig en god jul och hoppas hörseln komme tillbaka snart .

kram fia.

4:e kommentar, skriven , av ormbäraren:

shit jag vaknade döv en jul... läskigt..var döv i en vecka... kuslig känsla.. fick spola å spola, vicka jävla proppar i örona...nä nu tvätten.... hare bra...

Kommentera inlägget här :